Fes-te voluntari

en Benestar i Salut Natural a ENVI

Reiki, meditació, escolta, so i silenci, moviment concient, escolta profunda, són moltes les aptituds naturals des de les que creem els espais per cada col·lectiu.

Si tens habilitats en Benestar i Salut Naturals, a ENVI necessitem voluntaris compromesos per assisitir o formar grups de persones que no hi tenen accés a aquestes tècniques o que no s'ho poden permetre.

ENVI és un projecte obert basat en el treball en equip i el compromís cap a la comunitat. Benvingut!

Passos a seguir

Per ser voluntari de l'associació EnVI cal que demanar-ho per escrit, identificar-se amb els fins i activitats de l'Associació, comprometre's a seguir i respectar els seus Estatuts(link)i  el Reglament de Règim Intern(link).  I se admes per la junta direct.

Pots ser membres de l'associació com a voluntari de de gestio o de terapia , en aquest ultim cas necesitareu acreditar els vostres coneixements en les tècniques de salut natural mitjançant el corresponent diploma o certificat.

L'associació ENVI s'adhereix a la Carta del Voluntariat de Catalunya reconeguda pel Parlament de Catalunya per resolució del 29 de maig de 1996

Carta del voluntariat de Catalunya
Carta del Voluntariat de Catalunya.pdf