Vols fer una aportació econòmica?

A EnVi Associació necessitem recursos per a dur a terme els nostres projectes de voluntariat.

En especial, aquest any necessitem ajut i suport per:

• FER UN HORT URBÀ
  • FER UN PROJECTE DE FOTOGRÀFIA PARTICIPATIVA I CONSCIENT

Pots fer aportacions econòmiques al següent compte corrent d'ENVI Associació: ES77 2100 1401 71 0200153697

o fer un donatiu puntual o periòdic mitjaçant el següent formulari

Col·laborar amb un donatiu

Pots col·laborar amb la nostra tasca de la manera que prefereixis, fent un donatiu puntual o un donatiu periòdic en forma de quota mensual:

Su mensaje del formulario se ha enviado correctamente.
Ha introducido los siguientes datos:

Formulari de dades

Por favor, corrija los datos introducidos en los campos siguientes:
Al enviar el formulario se ha producido un error. Inténtelo de nuevo más tarde.

Atención: Los espacios marcados con * son obligatorios.

En virtut del que s’estableix a la Llei 15/1999, i la LSSICE 34/2002, l’informem que les seves dades formen part d’un fitxer manual titularitat d’ ENVI ASSOCIACIÓ. La informació registrada s’utilitzarà únicament per la finalitat descrita en aquest formulari. Pot exercir els seus drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició a: CENTRE CÍVIC CABOT I BARBA, PLAÇA MIQUEL BIADA 5, 08301 – MATARÓ (BARCELONA)

* Recorda que com a donant pots deduïr-te un percentatge de la teva aportració econòmica. Per això, us emetrem el certificat corresponent acreditant la vostra col·laboració.